"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 8 iulie 2010

Capul sus, Louis!

In aceasta seara am aflat de greaua incercare prin care trece unul dintre colegii nostri, Louis Oprescu. Sincer sa fiu, nu prea imi gasesc cuvintele pentru a scrie... La doar 21 de ani, Louis a ramas fara tata. Ieri, parintele sau a plecat catre lumea celor drepti, lasand in urma sa o mare de durere. Mi-e greu sa spun prea multe... mai ales astazi, cand tatal meu ar fi implinit 59 de ani... Capul sus, Louis! Toti colegii, precum si membrii Comisiei Judetene a Arbitrilor Prahova, sunt alaturi de tine, in aceste momente dificile... Stim ca esti puternic si vei trece peste aceasta incercare la care te-a supus viata! Cu siguranta, tatal tau te va veghea de sus si va fi mandru de baiatul lui.
Dumnezeu sa-l odihneasca!
Condoleante familiei indurerate!

4 comentarii:

  1. Nu pot comenta ..Si eu am pierdut anu asta cea mai draga persoana mie .. Este dureros , nemilos , sunt clipe in care iti doresti sa nu mai existi , ai un nod in piept , si dureaza , sunt amintiri, sunt nopti nedormite , sper ca Louis sa treaca cat mai repede peste , sa isi revina , sa inteleaga naturaletea lucrurilor .. Nimeni nu este nemuritor , mai devreme sau mai tarziu e singurul lucru care ne leaga p toti .. Acum duci o lupta Louis , fi tare , iti doresc tot binele din lume , sunt alaturi de tine .
    Condoleante !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii tare frate... Nimic din ceea ti-ar spune cineva, nu prea conteaza in aceste momente, din simplul motiv ca tu ai alte lucruri pe cap. Dar noi suntem alaturi de tine. Viata merge inainte, chiar daca este greu si vei stii ca cineva acolo sus te iubeste.
    Iti spune cineva... care a trecut prin asa ceva la o varsta in care practic te definitivezi ca om. Aveam 18 ani cand tatal meu a trecut in nefiinta, era in ziua in care urma sa ma definitivez si ca arbitru. Trebuia sa dau probele. Mie imi pare rau ca nu m-a vazut arbitrand. Asta este!
    Oricum capul sus si tie Louis si tie Ionut. Viata merge inainte si indiferent de ceea ce am face nu mai putem schimba nimic chiar daca ne-o dorim cu ardoare.
    Condoleante familiei indoliate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa spun...Greu le este copiilor să recunoască şi să trăiască, în ciuda realităţii implacabile, momentele în care unul dintre părinţi trece în lumea celor drepţi. Prin astfel de clipe trece acum familia colegului si prietenului nostru Louis, la despărţirea de bunul lui tata. Sa alăturăm lacrimile noastre celor ale îndureratei familii, asigurând-o de întreaga noastră compasiune. Dumnezeu să-l odihnească în pace, iar pe cei rămaşi să-i mângâie...Fii tare Louis,ceea ce nu te doboara te face mai puternic...din pacate stiu cat e de greu asa ca nu-mi ramane decat sa-ti transmit sincere CONDOLEANTE...Dumnezeu sa-l odihneasca..

    RăspundețiȘtergere
  4. CONDOLEANTE....Dumnezeu sa-l odihneasca..

    RăspundețiȘtergere