"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 27 iulie 2010

Daca va pasa de arbitraj... aveti scoaladearbitri@gmail.com!

Avand in vedere faptul ca, prin "bunavointa" unora, voi avea mai mult timp liber, pentru a ma ocupa de acest blog, am creat zilele trecute o adresa de mail la care sa-mi puteti trimite diverse... "povesti", precum si propuneri cu subiecte pe care sa le abordez in viitor. Am si eu foarte multe idei, dar poate ca voi aveti unele mai bune. Asadar, astept mesajele voastre la adresa scoaladearbitri@gmail.com, indiferent de judetul sau tara in care va aflati. Aratati ca va pasa de arbitrajul prahovean si romanesc... pentru ca mie imi pasa... poate prea mult!

4 comentarii:

  1. Cei mai tineri arbitrim din tara? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "Anonim": Trimite-mi, te rog, un mail cu mai multe detalii la adresa mentionata mai sus. Esti cumva arbitru?

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi onoare ptr mine sa devin arbitru de fotbal dar nu stiu adresa dvs.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim (10 feb): Pai, ce legatura are adresa mea?! Poti deveni arbitru in judetul in care locuiesti. Mergi la sediul Asociatiei Judetene de Fotbal si afli de acolo detalii.

    RăspundețiȘtergere