"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 28 iulie 2010

Daca vreti sa radeti...

Am citit ieri, in Gazeta Sporturilor, un articol foarte haios care m-a amuzat tare mult. Ce s-a intamplat la finalul jocului ASTRA - DINAMO (1-2) si, mai apoi, la emisiunea Fanatik Show este... tipic romanesc. De la primul pana la ultimul esalon, cand se pierde un joc exista un singur vinovat - arbitrul. Mai jos aveti articolul preluat integral din Gazeta Sporturilor. Nu vreau sa mai comentez nimic... va las sa cititi si sa trageti concluziile.

"Deaconu îşi va pune şapcă pentru a-l mulţumi pe Stoichiţă

Finalul meciului dintre Astra şi Dinamo, mai exact golul victoriei marcat de "cîini" în ultimele secunde, l-a găsit pe Mihai Stoichiţă extrem de nervos. Din cauza asta, antrenorul celor de la Astra nu mai ştia pe cine să dea vina pentru eşec. Totul s-a întîmplat la emisiunea Fanatik Show, de pe Digisport.

Iată dialogul dintre realizatorul emisiunii, Horia Ivanovici, şi Mihai Stoichiţa:

MS - Dacă vă uitaţi atent la fază, se poate spune că a fost ofsaid la golul de final al celor de la Dinamo.
HI - Domnule Stoichiţă, din păcate pentru dumneavoastră, reluările ne arată că n-a fost ofsaide.

MS - Bine, bine, am înţeles, dar aţi văzut cît a prelungit arbitrul meciul? Golul s-a dat după ce trecuseră minutele de prelungire.
HI - Domnule Stoichiţă, au fost trei minute de prelungire a partidei. Ne-am uitat atenţi la ceasul de pe ecran. Dinamo a dat gol în minutul 92 şi 50 de secunde, adică regulamentar.

MS - Domnule, atunci maniera de arbitraj a lui Deaconu a fost împotriva noastră!

De fapt, a fost ca-n celebrul banc cu "Ursul, lupul şi iepurele", cînd lupul căuta motive să-l bată pe urecheat. De fiecare dată cînd lupul îl întîlnea, îi trîntea două palme şi-i zicea: "Iar n-ai, mă, şapcă!?" Zile în şir tot aşa, pînă cînd iepurele şi-a luat inima-n dinţi şi a făcut o reclamaţie la şeful pădurii, ursul. "Măria ta, eu nu pot să port şapcă, fac urticarie la urechi". "Bine, mă, las' că vorbesc eu cu lupul"
Iepuraşul s-a facut că plecă şi s-a ascuns într-un tufiş ca să asculte conversaţia ursului cu lupul.

Ursul:
- Mă lupule...înţeleg că vrei să-l baţi pe amărîtul de iepuraş, dar măcar găseşte şi tu un motiv cum trebuie. De exemplu: cere-i o ţigară... şi dacă nu are îl baţi... sau cere-i un foc... şi dacă nu are... iar l-ai prins... dacă îţi dă foc de la brichetă, îi zici că vrei de la chibrit...

Lupul:
- Da, mă ursule... aşa o să fac.

A doua zi, iepuraşul se întîlneşte cu lupul...
Lupul:
- Ia vino, mă, încoace! Dă-mi şi mie o ţigară.
Iepurasul îi dă o ţigară...
- Dă şi mie un foc!

Iepuraşul:
-De care, lupule, de la brichetă... chibrit?

Lupul:
- Dă-mi de la chibrit... îşi fumează lupul ţigara liniştit, după care îi dă două palme iepuraşului şi-i zice:
- De ce n-ai, mă, şapcă!?"

PS: Tot in Gazeta Sporturilor de ieri, Radu Naum scrie si el ceva foarte interesant legat de jocul respectiv. Articolul acestuia, "S-au facut de Rohat", il puteti citi aici.

2 comentarii:

  1. Toata lumea stie ca Astra - Dinamo e blat , datorita finantatorilor acestor echipe care fac afaceri impreuna , pe deoparte este bine , p de alta este un mare rau , chestiilea astea se practica si in fotbalul european si la niveluri mai mari ... Arbitrajul a fost de nota 8 pe o scara de la 1 - 10 asta in conditiile in care luam in calcul nivelul ligii 1 ,daca era la o liga inferioara era de 10 , si ma refer la asistentul linie 1 , care in prima repriza a cam scartait .. insa ceea ce vreau sa precizez si este foarte important , daca arbitrul a gresit in prima repriza nu in a doua , NU A FACUT-O INTENTIONAT , si asta s-a vazut , probabil fiind primul meci dupa vacanta a fost putin mai relaxat , dar si-a revenit cu timpul . Stoichita ar trebui sa inceteze cu comentariile astea care vor sa il scoata din nevinovatie , doar stim toti ca nu exista competite intre aceste echipe .. Ii felicit pe cei de la Astra care au dovedit maturitate cat timp au jucat pe bune , deasemenea imi pare rau de caderea pe care a suferit-o Dinamo , pt ca sa fim seriosi , daca Astra nu facea pasul inapoi nu prea puteau face nimic ..Stratila este un jucator cu mari perspective si a dovedit inca odata ca merita toata atentia , iar investitiile facute la Astra au dat roade si cred ca au sanse la un loc in prima jumatate a clasamentului , daca isi mentine stilul de joc ...Felicitari pt un joc frumos , insa din nefericire pt Stoichita , arbitrajul a fost corect . Adrian T.

    RăspundețiȘtergere