"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 22 iulie 2010

Mi-e scarba!

Foarte multi dintre colegii mei au primit, astazi, urmatorul sms (il redau exact): "Nu fiti masa de manevra pt. o lupta pt. functii! Vicepresedintii vor putere cu orice prêt, bogdan nu si- luat probele niciodata dar arbitra. Fiti realisti!".

Au trecut cateva ore de cand am aflat despre acest nou atac al unor oameni disperati. Citesc mesajul de nenumarate ori si nu-mi vine sa cred cat de marsavi pot fi unii! Nu se tine cont de nimic... ca tot vorbeam ieri, se trage la foc automat, fara somatie (vezi Dezbina pentru a conduce!).
Am primit amenintari telefonice, am fost improscati cu noroi prin presa, s-a ajuns la atac la persoana, acum apare mesajul asta... unde si cand va veti opri, domnilor?! Suntem prea multi, va fi greu sa ne inchideti gura la toti! V-ati bazat pe faptul ca lumea nu va afla ce se intampla cu adevarat... uite ca se afla!

Mi-e scarba ca trebuie sa comentez acest mesaj... mi-e scarba de faptul ca a fost trimis de unul dintre... colegii nostri... pe care il cunosc! Nu vreau sa ma scuz in niciun fel... las faptele sa vorbeasca pentru mine! Ma intreb doar de ce nu a avut tupeu "domnul"... sa-si dea si numele?! Ce se intampla, domnu'...X, daca-ti spuneai numele? Ti-e teama ca oamenii n-ar mai da 2 bani pe ceea ce spui, atunci cand vor afla cine vorbeste? Sau te gandesti ca se vor uita urat daca vei face parte din noua comisie? Sunt constient ca nu ma au toti la suflet, pentru felul meu de a fi... in special unii colegi, mai din generatia mea... stim noi care si de ce! Nu-i asa ca am dreptate, domnu'... X? Sunt onorat sa stiu pentru ce ma urasti, dar mi-e sila ca suntem colegi!
D-aia nu mai poti tu de ceilalti... ce revolutionar suna "nu fiti masa de manevra"! NICIODATA NU MI-AM PERMIS SA-I CONSIDER PE COLEGII MEI MASA DE MANEVRA! Si ei pot confirma asta. Aduceti-va aminte de greva de anul trecut, cand foarte multi dintre voi ma intrebati ce sa faceti... amintiti-va ce v-am raspuns: "Faceti cum credeti voi de cuviinta, cum va spune constiinta!". Nu mi-am permis sa zic nimanui ce sa faca... desi as fi avut posibilitatea asta! Tuturor celor cu care am lucrat in ultimii 3 ani, le-am spus doar atat: fiti voi insiva, fiti demni si nu va lasati calcati in picioare de nimeni! Fiti OAMENI!

"Vicepresedintii vor putere cu orice pret"... aici ai dreptate, m-ai prins! Eu vreau putere... vreau foarte multa putere... DE MUNCA!!! Da domnu'... X, asa am inteles eu "puterea"! Mi-a dat Dumnezeu multa putere sa-mi sacrific familia pentru a lucra cu acesti copii... am avut multa putere sa vin de cateva ori pe saptamana la sediul AJF, pentru a face delegari la juniori, pentru a face pregatire cu cei care sustineau examene sau sa merg sa-i vad pe unii dintre colegii mai mici la jocuri, in weekend! Multa putere am avut ca, in timpul meu liber, in loc sa ma joc cu copilul, sa stau sa fac planuri de lectii pentru colegii mei, sa fac strategii de atragere a tinerilor catre aceasta frumoasa activitate, de care tu iti bati joc!! Am mers prin scoli sa aduc copii despre care tu si altii ca tine sa spuneti ca sunt slabi, ca nu stiu nimic... normal, cine mai este ca voi?! Asta am facut eu cu puterea domnu' X! Si totul FARA NICIUN BAN! GRATIS... FREE... MOCA, daca-ti suna mai bine!!! Asa e ca nu-ti vine sa crezi ca mai exista si fraieri d-astia ca mine, ca Vali, Cristi si ceilalti colegi?! Stii bine cum stau lucrurile, dar probabil ca visezi la... altceva! Prietenii stiu la ce!

Presedintele AJF il face praf pe Alin (cititi aici) tu te iei de Bogdan... acelasi stil, draga... fost prieten! Acelasi stil de a calca pe cadavre pentru a va atinge scopul! Puteai sa-mi spui in fata, daca aveai demnitate... dar nu ai, pentru ca ti-ai terfelit-o pentru cativa... stii tu mai bine! Daca tu esti de acord ca presedintele AJF sa injure arbitrii (vezi aici), sa-i atace marsav, in presa... sau sa veniti batuti de la jocuri, de niste huligani carora tocmai li s-a ridicat suspendarea... este problema ta! Eu nu-s de acord cu astfel de lucruri si mi-am spus parerea raspicat, de fiecare data, semnandu-ma! Vezi tu, asta e o alta diferenta intre noi... Eu cand am ceva de spus ii spun omului in fata, nu trimit mesaje diversioniste asa cum faceti voi! Si cum ati mai facut-o si anul trecut!

Revenind la Bogdan, daca ai mai fi trecut pe la sedinte ai fi stiut ca nu a fost niciodata favorizat... numai daca-ti amintesti de promovarea lui Florin Ionescu, atunci cand cel care a decis cine sa merga mai departe a fost Cristi! De ce? Pentru ca asa a considerat ca este corect, sa trimita mai departe pe cel care era mai bun la vremea respectiva! Mai spune-mi unul, dintre cei cu care te-ai aliat, care sa fi facut ce a facut Cristi, fara sa fii tinut cont de gradele de rudenie!! Unul, spune-mi!

Iar de probe... daca nu le-a luat, nu a arbitrat, domnu'... X! Sau poate ca o fi arbitrat prin 2007, la Liga C Prahova, impreuna cu cei suspendati, care erau delegati pentru a nu se disputa jocurile fara arbitri. De ce nu spui si de nea Petrica Babau, pe care l-am reactivat in acea perioada, tocmai din lipsa de arbitri?! Mi-e sila de tine, la fel cum mi-e sila si de ceilalti care stau la panda! N-am fost noi cei mai buni si recunosc ca am facut si greseli... dar am fost trup si suflet pentru acest colegiu, pentru acesti copii. Am incercat sa cream o familie de care voi va bateti joc, pentru ca aveti o alta filosofie despre aceasta frumoasa activitate!

Asta este! Viata merge inainte, iar timpul va demonstra cine are dreptate si ce fel de oameni suntem fiecare! Are Dumnezeu grija de asta! Va garantez!

PS: Ca sa intelegi, "domnu' X" cat de mult tin eu la "functie" sunt dispus sa nu mai calc prin curtea AJF, daca cei cu care am lucrat vor spune ca "vreau puterea cu orice pret!" asa cum clamezi tu... ANONIMULE!

11 comentarii:

  1. Ionut, daca nu ti-as cunoaste pasiunea pentru arbitraj, te-as chema langa mine, in jurnalistica! Ai har si e pacat sa nu-l valorifici si mai mult decat atat! Apreciez lupta voastra, este o lupta intre doua sisteme. Unii au castigat, au pierdut si vor iar sa castige. Voi vreti doar ca despre arbitrajul prahovean sa se vorbeasca iar la superlativ. Succes! Nu mor caii, cand vor cainii!

    RăspundețiȘtergere
  2. IONUT,MA BUCUR ENORM CA DESTINUL A HOTARAT CA VIETILE NOASTRE SA SE INTALNEASCA LA UN MOMENT DAT SI DIN PRIETENI AM PUTUT LUCRA IMPREUNA INTR-O ACTIVITATE CARE APROAPE SE CONFUNDA CU SENSUL VIETILOR NOASTRE.MIE MILA DE ANONIMUL NOSTRU DAR VREAU SA-I SPUN CA PT TINE CAT SI PT TINE FUNCTIA DE PRESEDINTE SAU VICE NU A INSEMNAT NIMIC,NOI AM FOST DOAR COLEGI SI PASIUNEA CU CARE AM LUCRAT NE-A FACUT SA FIM NISTE SALAHORI AI COMISIEI NU SEFI ASA CUM SE AGATA ALTII DE ASTA....

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "Dragos Mihai Trestioreanu": Va multumesc pentru cuvintele frumoase! Nu se stie niciodata... poate o voi lua si pe calea jurnalisticii. Ati observat foarte bine ce ne dorim noi, dar cei care sunt in masura sa ia decizii nu inteleg asta! E incredibil la ce metode apeleaza, cand era foarte simplu si barbateste, sa ne spuna, in fata, motivele pentru care nu vor sa mai colaboram! Pentru ca, lumea care ne cunoaste cred ca si-a dat seama ca altele sunt motivele, decat cele pe care le trambiteaza prin presa! Sa fie sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "NICA": In aceasta perioada, am primit foarte multe mesaje, de la colegi si alti oameni care urmaresc fenomenul, dar cel trimis de tine este cel mai impresionant pentru mine... m-a facut sa uit de toate mizeriile celor care si-au indreptat tirul catre noi! Ma bucur ca suntem prieteni, Cristi, si le multumesc sotiilor noastre ca ne-au indurat in toata aceasta perioada in care, de multe ori, am neglijat familia pentru arbitraj! Am facut toate aceste lucruri pentru ca ne pasa de aceasta activitate... poate prea mult! Este mai importanta prietenia ta decat orice functie! Sa fie sanatosi cu functiile lor... sa se spele pe cap cu ele! Tot ce am facut in viata, inclusiv in arbitraj, am facut prin munca, iar ce am in minte nu-mi ia nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ionut...trebuie sa iti multumim pentru toata munca de pusa de tine pentru noi,care nu toti stiu cat de greu ti-a fost sa facem lectii teoretice pe unde apucam...pe unde gaseam un loc liber,cat si pentru domnul nica trebuie sa ii multumim pentru ca si el a depus aceeasi munca ca tine si la antrenamente si faptul ca a schimbat in bine arbitrajul prahovean a fost un mare lucru care nu stiu daca mai sunt multi care pot face acelasi lucru,...VA MULTUMIM CA ATI FOST ALATURI DE NOI.....

    RăspundețiȘtergere
  6. ionut, trebuie sa te corectez putin pt ca toata lumea sa stie ca eu nu am arbitrat NICI UN MECI fara sa mi sustin testele fizice si teoretice.Iar acestui anonim cica pacat insa caci se stie cine esti iti transmit sa ai parte cel putin de ceea ce ai facut.cum iti asterni asa dormi dar nu cred ca vei avea vreo problema cu asta caci cei ca tn nu au ....curaj sa spuna ce au de zis nu pe la colt ci in fata ca un barbat adevarat si toate astea pt o amarata de fuctie neplatita

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu unul nu pot fi nici macar scarbit de comportamentul acestui golan parsiv si fatarnic, capabil sa calce in picioare pe oricine si orice doar pentru a-si atinge scopurile,care este in fruntea AJF-ului inconjurat de incompetenti, care isi permite sa injure niste colegi(pentru ca sa nu uitam ca si el a fost arbitru) sa spuna lucruri demne de discutiile babelor de pe sant despre un arbitru tanar, pe care ar fi trebuit sa-l sustina, dar ce spun eu..... el a sustinut, sustine si va sustine doar acele persoane de la care va putea obtine un folos, pe restul "da-i in p.... masii" (ca sa-l citam pe "oficial"). Asa ca nu cred ca merita nici macar reflexul biologic pe care il are orice om scarbit acest personaj.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si acum noi copii care vrem sa facem aceste cursuri ale scolii de arbitrii ce vom face:(?

    RăspundețiȘtergere
  9. Copile mai bine stai acasa... lasa cursurile scolii de arbitrii ca va incasati injuraturi si batai nemeritate. Stai 1 an citeste presa prahoveana mancata de scandaluri... si pe urma hotarastete daca doresti sa devii arbitru. E o pasiune periculoasa

    RăspundețiȘtergere
  10. Ionut,sa va dea Domnul SANATATE!!!k de restul o avea El grija....k sunteti, k nu mai sunteti; k veti fi sau nu veti mai fi "legati" de aceste "FUNCTII" ,pentru noi veti fi MEREU acolo in VARFUL IERARHIEI!!!veti avea MEREU recunostiinta noastra!!!V-ati castigat un "loc" ,din care nu veti fi DEMISI niciodata....un loc in inimile noastre!!!si ptr asta ar trebui sa fiti MANDRII.
    VA MULTUMIM!!!...............semneaza M.I.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru "M.I": Nu ne-am nascut cu functii si nici nu plecam cu ele. In viata, important este sa fii om! Aprecierea voastra este cea mai mare multumire pentru noi. Suntem mandrii de asta!

    RăspundețiȘtergere