"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

duminică, 25 iulie 2010

Multumiri

Ii multumesc, in primul rand, prietenului Cristian Nica pentru faptul ca mi-a oferit ocazia de a lucra, timp de trei ani (2007-2010), alaturi de el, in cadrul Biroului Comisiei Judetene a Arbitrilor Prahova. A fost o onoare sa fac parte din acesta comisie si sper ca am lasat cateva lucruri bune in urma mea.
Le multumesc colegilor din cadrul Biroului, la fel cum le multumesc si colegilor arbitri pentru modul in care am colaborat in toata aceasta perioada, chiar daca uneori am avut pareri diferite. Daca am gresit fata de cineva, imi cer scuze si il asigur ca nu a fost o greseala intentionata!
In final as vrea sa-i multumesc, in mod special, domnului doctor Emil Vlaiculescu, parintele arbitrajului prahovean, pentru sfaturile pe care mi le-a dat, de-a lungul timpului, si pentru faptul ca a fost mereu alaturi de noi, chiar daca sanatatea nu i-a permis si prezenta fizica. Sper ca este mandru de ceea ce au realizat “copiii sai”, in acesti ani.

4 comentarii:

  1. indiferent unde viata ne va duce pasii,eu cred ca vom ramane prieteni..,si asta este cel mai important...multumiri iti aduc si eu tie pt ajutorul acordat pentru colaborarea,pentru implicarea ta.au fost trei ani frumosi in care fiecare dintre noi am invatat multe....si simteam ca puteam face si mai multe......dar,no comment.viitorul este roz...inca,pentru noi.pacat de domnul doctor,unii ar trebuii sa-l viziteze de doua ori pe zi.cele mai calde ganduri

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu intotdeauna e nevoie de functie pentru a putea fi apreciat ca om,iar daca unii dintre cei ce respira aerul degeaba au fost intoxicati, sa stiti ca nu vor mai avea plamanii sanatosi ;)
    Sa aveti parte de toate cele bune si sa-i vedeti pe cei care i-ati educat, in acesti ani, undeva sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "nica": Ai dreptate, am invatat foarte multe... in special despre oameni! In privinta domnului doctor... a ajutat foarte multi, mai ales dintre fostii arbitri! Din pacate, lucrurile bune se uita repede!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "Diana": Ai mare dreptate si dovada stau mesajele primite, zilele acestea, de la copiii cu care am lucrat! Recunoasterea lor este cea mai mare multumire pentru noi! Sper ca vor avea puterea sa treaca peste toate... neajunsurile si sa ajunga cat mai sus!

    RăspundețiȘtergere