"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 31 august 2010

Bogdan Damian Antal – CJA Bacau

Cel pe care am ales sa-l prezint astazi se numeste Bogdan Damian Antal, are 18 ani si face parte din Comisia Judeteana a Arbitrilor Bacau. Este elev in clasa a XII-a al Colegiului Tehnic “Dimitrie Ghika” din Comanesti, iar cavaler al fluierului a devenit in urma cu un an si jumatate.

Sa vedem ce ne spune despre el: “Fotbalul mi-a placut dintotdeauna, dar dragostea pentru arbitraj a inceput in clasa a-VI-a cand l-am avut ca profesor de sport pe Marian Fridl, pe atunci proaspat promovat in Liga a III-a - in prezent in Liga a II-a. Peste 4 ani intrand pe situl fostului arbitru asistent FIFA domnul Daniel Munteanu am gasit numarul de telefon al fostului meu profesor care acum este presedinte al Subcolegiului de Arbitri Moinesti. Am discutat cu dansul dupa care am urmat cursurile scolii devenind arbitru. La inceput am oficiat la 10 meciuri de juniori dupa care pe 30.08.2009 am debutat la liga a-V-a. Dupa alte 16 meciuri arbitrate la acest nivel, in aceasta vara am promavat la liga a-IV-a. Marea mea dorinta este sa ajung arbitru de centru si sa urc cat mai sus in acest domeniu.”

Mai jos, aveti cateva fotografii primite de la Bogdan. Interesant este numele unuia dintre colegii cu care a oficiat la un joc de liga a IV-a… Adrian Mutu. Totusi, daca va uitati peste imagini, veti observa ca nu este jucatorul Fiorentinei, desi… arbitrajul ar fi putut deveni o alternativa interesanta pentru el in perioada in care a fost suspendat. Intr-o alta poza puteti vedea o parte dintre arbitri din cadrul CJA Bacau, inaintea unui joc “in familie” disputat iarna trecuta, la finalul turului de campionat.


PROFIL

Nume: Antal Damian Bogdan
Comisia din care face parte: CJA Bacau
Data si locul nasterii: 20 ianuarie 1992, Comanesti
Localitatea: Comanesti
Ocupatia: Elev - clasa a-XII-a - Colegiul Tehnic “Dimitrie Ghika”
din Comanesti, profilul economic
Anul in care a devenit arbitru: 2009
Anul in care a obtinut categoria a II-a: 2009
Debut in Liga a V-a: 2009
Anul in care a promovat Liga a-IV-a: 2010
Numar de jocuri: 58 oficiale, 12 amicale

La un joc de Liga a IV-a, cu Marian Fridl (centru) si Adrian... Mutu (dreapta)



 O parte dintre arbitrii din cadrul CJA Bacau

5 comentarii:

  1. asta'i varu meu:X:X:X mult succes in continuare...\:D/

    RăspundețiȘtergere
  2. Bacaul a avut doi arbitri cu numele Adrian Mutu, din pacate unul a ales atletismul! Multa bafta, Bogdane

    RăspundețiȘtergere
  3. super blog bv tine-o tot asa :D,multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. colegu' meu de la 1-4 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Fridl cel mai tare!Noroc!Olaru.R

    RăspundețiȘtergere