"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 5 august 2010

Ne-a parasit Domnul Doctor Emil Vlaiculescu!

Din pacate este adevarat... Noaptea trecuta, Domnul Doctor Emil Vlaiculescu ne-a parasit! A ales - la 86 de ani -, sa plece catre o alta lume mai buna, acolo unde il va intalni pe bunul sau prieten domnul George N. Gherghe, parintele arbitrajului romanesc. Imi este foarte greu sa-mi gasesc cuvintele pentru a scrie despre un OM foarte drag mie... Am aflat tragica veste in urma cu putin timp, de la un prieten foarte bun, care in acesta dimineata ma anuntase de moartea tatalui sau. 

Parca ca o premonitie idioata, noaptea trecuta
publicam materialul "Din istoria Comisiei Judetene a Arbitrilor Prahova (II)", in care spuneam, despre cel ce a fost doctorul Emil Vlaiculescu: "Nu pot uita ca in anul in care am facut primii pasi catre aceasta frumoasa activitate presedinte al CJA Prahova era parintele arbitrajului prahovean domnul doctor Emil Vlaiculescu. Despre dansul imi este foarte greu sa vorbesc, deoarece sunt prea sarace cuvintele pentru a putea defini un astfel de OM. Un OM in adevaratul sens al cuvantului, cum rar mai gasesti in ziua de azi."
  
Corpul neinsufletit al Domnului Doctor se afla depus la capela Cimitirului Bolovani din Ploiesti! Voi reveni, in aceasta seara, cu alte amanunte despre ziua in care urmeaza a fi inmormantat.
  
Dumnezeu sa-l odihneasca!
Condoleante familiei indoliate!


UPDATE (22:30): Pentru cei ce vor sa-si ia ramas bun de la Domnul Doctor, capela Cimitirului Bolovani din Ploiesti va fi deschisa, maine, pana la ora 21:00. Slujba de inmormantare va avea loc la aceeasi capela, sambata, 7 iulie - ora 13:00.

9 comentarii:

  1. Dumnezeu sa il odihneasca !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca langa cei drepti

    RăspundețiȘtergere
  3. Toma Mihai Viorel

    Dumnezeu alege sa ia intotdeauna langa el oameni buni .
    Dumnezeu sa va odihneasca in pace Domnule doctor Emil Vlaiculescu .

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumum ca va ganditi la el, si daca doriti sa va luati la revedere , se afla la Capela cimitirului Bolovani din Ploiesti.
    Slujba de inmormantare va avea loc sambata 07.08.2010 la ora 13:00 la Capela cimitirului Bolovani din Ploiesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. cad si-a serbat ultima zi de nastere,noi,arbitrii,majoritatea noi,i-am urat un sincer la multi ani pe stadionul ilie oana!nu-mi amintesc sa fi fost si vreunul din presedintii de acum care o dadeau in lacrimogene la sedinta!huoooooooo

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    A plecat un adevarat OM dintre noi.

    Valentin Zanfir

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e greu sa vorbesc de nea Emil la trecut. Inca este prezent si imi va fi mereu in suflet. A fost prietenul tatalui meu, caruia i-a fost de un imens ajutor. Mai precis, atunci cand parintelui meu i-a fost foarte-foarte greu, la o cumpana a vietii. Pe care trecut-o cu bine, si cu sprijinul doctorului Emil Vlaiculescu. S-a adus acum dupa prietenii sai de-o viata, Margel Trestioreanu si Toni Popovici. Sper sa le fie bine, acolo, sus, in cer, din nou impreuna! Dumnezeu sa-i odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Catalin Romanescu12 august 2010 la 13:16

    Am aflat de decesul dr. Emil Vlaiculescu in ziua de 9 august la sedinta cu observatorii de fotbal cand prof. Silviu Cringasu a anuntat ca, de acum inainte, Colegiul Judetean de Arbitri Prahova va avea in cadrul denumirii numele Dr. Emil Vlaiculescu. Frumos gest si bine venit. L-am cunoscut pe dl. dr. in momentul in care m-am apucat de arbitraj, in 1998. M-a impresionat in mod placut calmul si rabdarea dumnealui. Iti explica cu tact didactic tot ce nu intelegeai, te facea sa iti placa "futbolul", asa cum zicea dansul si, ori de cate ori era prezent la sedintele arbitrilor, se facea liniste in sala. Impunea respect. Avea prestanta si verticalitate. Ca ziarist nu am scris nimic despre dansul si, parca, imi pare rau acum ca nu mi-a trecut prin cap sa ii iau un interviu, dar, cu siguranta, imi trebuia un caiet studentesc in care sa iau notite despre viata si cariera dansului. Acum cuvintele sunt de prisos. Sincere condoleante familiei. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere