"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 18 august 2010

Scoala De Arbitri - pe MYsport.ro si LigaB.ro

Iata ca la nici doua luni de cand m-am apucat mai serios de scris - practic de cand am mai mult timp liber... din diverse motive, pentru care va trebui sa le multumesc unora :)) -, lumea a inceput sa se arate din ce in ce mai interesata de acest blog. Sunt foarte multi tineri, din toata tara, care ma intreaba cum pot deveni cavaleri ai fluierului, arbitrii care imi sugereaza ce subiecte sa mai abordez etc. Totodata, zilele acestea am avut cateva mari si placute surprize. Ieri, am citit, pe MYsport.ro, un material despre "Scoala De Arbitri" in care se face o scurta prezentare a blogului, trecandu-se in revista si cateva postari ale mele - daca vreti, puteti vedea, aici, articolul "Scoala de arbitri este online". Aceasta surpriza a venit dupa ce, cu o zi inainte aparuse, pe LigaB.ro, un material preluat de pe "Scoala De Arbitri" - "CS Brazi - o echipa de... arbitre (I)". Daca nu ma credeti, dati click aici. ;) Acestea nu sunt singurele situri care au preluat materiale de pe blogul meu, insa mi se par cele mai cunoscute. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu