"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

luni, 4 octombrie 2010

Concursul lunii septembrie / Asta-seara aflati castigatorii

Iata ca s-a incheiat primul concurs organizat de catre ScoalaDeArbitri si sponsorizat de www.accesorii-arbitraj.ro, primul magazin online de produse pentru arbitri, din Romania. In acesta seara i-am desemnat pe cei trei castigatori, printr-o tragere la sorti filmata. Ma tot chinui sa incarc inregistrarea pe YouTube, dar netul imi joaca feste in continuare (vezi foto). Mai incerc pana pe la ora 23:00. Daca nu se poate voi anunta castigatorii urmand sa incarc filmarea maine... daca voi avea mai multe sanse! Daca aveti alta parere, in sensul ca vreti sa aflati castigatorii dupa ce afisez filmarea, comentati aici si voi tine cont de ceea ce spuneti!

2 comentarii:

  1. eu cred ca nu e o problema,poti sa afisezi castigatorii si vedem filmarea maine:-??
    sau cand merge sa o incarci pe youtube:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am reusit sa rezolv, din fericire. Ii urez... multe furnizorului meu de net!

    RăspundețiȘtergere