"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 24 februarie 2011

La multi ani, Gabi Bucur!

Gabriela Bucur, arbitru asistent in cadrul CJA “Dr. Emil Vlaiculescu” Prahova, implineste astazi 21 de ani.

Locuieste in orasul "aurului negru", fiind studenta, anul II, la Universitatea Petrol - Gaze Ploiesti, Facultatea de Litere si Stiinte, Sectia - Administratie Publica.

A absolvit cursurile scolii de arbitri in martie 2008, iar in anii urmatori a obtinut categoria a II-a (2009), respectiv I (2010). Are peste 100 de jocuri arbitrate, iar luna viitoare urmeaza sa sustina examenul pentru promovarea in Liga a IV-a.

Pe langa arbitraj joaca si fotbal, fiind titulara la CS Brazi, surpriza turului de campionat al Ligii I Feminin. Postul sau este cel de fundas central, pe care a mai evoluat si la CS Smart Bucuresti si CS Galaxy Ploiesti.

Evolutia foarte buna, din turul campionatului, a atras atentia si antrenorilor echipei nationale feminine, care o au in vedere pentru o eventuala convocare.


Iata ce declara Gabi, anul trecut, pentru blogul “ScoalaDeArbitri”:

“Fotbalul si arbitrajul se completeaza reciproc. Jucand fotbal imi este mult mai usor sa arbitrez. Arbitrajul m-a invatat sa fiu o jucatoare disciplinata, sa respect deciziile arbitrilor, chiar daca uneori am impresia ca sunt eronate si in defavoare echipei mele. Cavalerii fluierului sunt si ei oameni si au dreptul sa greseasca. Dupa fiecare meci eu le strang mana si le multumesc, asa cum fac si cu adversarele pe care le felicit. Un joc de fotbal nu se poate disputa fara arbitri. Asa cum jucatorii primesc aplauzele spectatorilor si sunt respectati, asa ar trebui sa se procedeze si cu ei, dar, din pacate, acestia sunt huiduiti si injurati cu toate ca fac o munca destul de grea. Trei oameni trebuie sa tina sub control, timp de 90 de minute, 22 de jucatori plus cei de pe bancile tehnice.”

"Arbitrele" fotbaliste

Dupa victoria din prima etapa a campionatului, 3-0 cu SN Constanta

4 comentarii:

  1. la multi ani gabitzule...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "andreea popa": Anul II... este acum! Dar o sa ajunga si III, nu? :)

    PS: Daca vezi la fel de bine si ofsaidul... :) Multumesc pentru observatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. m'ai vazut arbitrand si stiu k m'ai vazut ultima oara knd am arbitrat si am zis sa fac si eu o data o fapta buna..si imediat m'am gandit ma mananca ionut k sigur a vazut c am facut:))..o sa ajunga si anul III..:P

    RăspundețiȘtergere