"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

vineri, 29 aprilie 2011

FINALISTII CONCURSULUI LUNII APRILIE

Concursul organizat de catre ScoalaDeArbitri in colaborare cu www.accesorii-arbitraj.ro, primul magazin online de produse pentru arbitri din Romania, a ajuns la final. Nu ne mai ramane decat sa desemnam cei patru castigatori.

In urma centralizarii raspunsurilor am constatat ca 10 dintre cei 54 de participanti au realizat punctaj maxim. Astfel, pentru acordarea primelor 3 premii, sambata voi realiza o tragere la sorti. De asemenea, unul dintre ceilalti concurenti, cu exceptia lui “THEO”, va primi “premiul de participare”. Si el va fi desemnat tot prin tragere la sorti.

Iata care sunt cei 10 finalisti :

Nyko, Pavel-Cojocaru Andrei, dete1923, Lubene, BogdanB, Mihai, Rady, Joel, wally_3m, Aaden.

Mai jos sunt ceilalti participanti:

Iulia, Ciubix, florinel1991, Andrei, b3b31981, ionut1979, StefyStef, deea13, PalmTop, Ovidium, Antal, Dumy, mariusik, referee92, Paul91, FlorinP., Alin, dytzzzu, bogdan.bucur96, claugool, msb, Tz, Ds, gabymyro, bitza, cLeaRville xD, alex_coly, Danimunte, Zinca Adrian-Alexandru, BOBE, alecsander, P. Kluivert, pescarus, laur, pistiviorel, Anonim 2, bazso3, Blogul Tuturor, deeea, SeRRgiu, bolo, Raresh0r, virban.

PS: Daca observati vreo greseala, va rog sa-mi comunicati pana sambata, 30 aprilie, ora 10:00!


4 comentarii:

  1. as dori si eu sa stiu la ce intrebari sau intrebare am gresit....
    nikename: pistiviorel

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "pistiviorel": Nu ai gresit la niciuna dintre cele 8 (din 9) intrebari la care ai raspuns! Asa cum am scris si in comentariul meu din data de 6 aprilie, ora 12:42, nu am primit raspunsul tau la prima intrebare!

    Vezi mai jos un extras din acel comentariu:

    "Urmatorii s-au inscris, dar nu au trimis raspunsul la intrebarea 1, la rubrica de comentarii: deeea, SeRRgiu, bolo, Raresh0r, virban, pistiviorel."

    Succes la urmatorul concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult pt raspunsul rapid, sincer sa fiu am trimis raspuns si la prima intrebare dar probabil ca nu l-ati primit sau l-ati ratacit. asta e....pistiviorel

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "pistiviorel": Nu l-am ratacit, ci pur si simplu nu a ajuns. Din pacate, mai sunt probleme care nu tin de mine. E posibil sa fi existat o eroare la trimiterea comentariului. Iti spun asta pentru ca au mai fost cazuri. Chiar si mie mi s-a intamplat sa trimit un comentariu, pe alt blog, iar acesta sa nu ajunga la destinatie.

    RăspundețiȘtergere