"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

vineri, 20 mai 2011

EXCLUSIV | Irina Mirt despre retragere: “Am considerat ca a venit momentul sa o iau pe alt drum!”

Irina, subsemnatul si Cristina Dorcioman - Antalya 2008
Iata ca dupa ce aseara va anuntam despre retragerea fostului asistent FIFA Ioan Onicas, astazi ScoalaDeArbitri vine cu o stire in exclusivitate - Irina Mirt va renunta si ea la activitatea care i-a adus cele mai mari satisfactii! Cu un palmares impresionant despre care ati putut citi in materialul anterior, ea ramane ultimul arbitru roman (incluzand si baietii) care a condus o finala la nivel international - cea a Campionatului European de Juniori sub 19 ani - baieti, un lucru mai rar pentru o fata!

Cu o amabilitatea care o caracterizeaza, Irina a acordat un mini-interviu, in exclusivitate, pentru ScoalaDeArbitri.

Ce te-a determinat sa iei aceasta decizie, cand mai aveai 7 ani de cariera?
Am considerat ca a sosit momentul sa o iau pe alt drum, sa fac si altceva!

Care a fost cea mai importanta partida din cariera ta?
Bineinteles ca finala Campionatului Mondial de Fotbal Feminin din SUA - 2003, oficiata alaturi de Cristina Babadac (Ionescu).

Ce vei face in continuare? Ramai in zona fotbalului?
Nu vreau sa ies din acest fenomen, fotbalul si arbitrajul oferindu-mi satisfactii enorme. Am ceva planuri de viitor, dar nu m-am decis 100% ce voi face.

Ai fost un model pentru foarte multi din tinerii care au ales calea arbitrajului. Ce le transmiti, acum, la final de cariera?
Sa munceasca foarte mult pentru ca mai tarziu vor aparea si satisfactiile. Imi doresc sa ma depaseasca, in special fetele care vin in urma mea.

Irina, iti multumesc pentru interviu, te felicit pentru palmaresul impresionat si iti urez mult succes in ceea ce vei alege!

Si eu iti multumesc!

Cititi detalii despre carira sa impresionata in: EXCLUSIV: Arbitrul asistent FIFA Irina Mirt se retrage din arbitraj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu