"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 22 iunie 2011

Robert Vîrban, marea speranta a arbitrajului giurgiuvean

Tanarul asistent Robert Vîrban este considerat marea speranta a arbitrajului giurgiuvean, desi imparte de numai trei ani dreptatea pe terenurile de fotbal.

Este cel mai bine pregatit - fizic si teoretic - arbitru din judet fiind si totodata monitorizat de catre CCA pentru promovare in Liga a III-a.

“Mi-a placut, imi place si imi va placea fotbalul. Am jucat cativa ani la nivel de juniori, la clubul Dunarea Giurgiu, dar am realizat ca nu pot ajunge, ca fotbalist, sa evoluez la un nivel foarte ridicat si am renuntat. La ceva timp mi s-a propus sa intru in randurile CJA Giurgiu, arbitrand si primul joc in 2008.”, spune Robert Vîrban.

Ce sanse crezi ca ai sa promovezi ?

Consider ca promovarea in Liga a III-a este doar o chestiune de timp. Desi unor persoane nu le sunt foarte simpatic eu continui sa ma pregatesc si nu doresc sa le dau satisfactii.
          
Care sunt idolii tai in arbitraj ?

Octavian Sovre si englezul Daren Cann.

Sunt renumerati bine arbitrii la acest nivel ?

Sincer sa fiu, nu. Pot spune doar ca in acest an am cheltuit pe echipamente, pregatire si altele mai mult decat am luat indemnizatii la meciuri.

Ce parere ai despre introducerea tehnologiei video in fotbal?

Nu sunt de acord cu acest lucru, decat poate la nivelul portilor - sa fie pusa o camera sau un senzor care sa indice daca a intrat mingea in poarta. 

Care sunt hobby-urile unui arbitru?

Ma relaxez jucand tenis si citind.


Nota: Interviul a fost realizat pentru ScoalaDeArbitri de catre Cristian Ilie, ziarist sportiv la Jurnalul Giurgiuvean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu