"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

duminică, 11 septembrie 2011

Mic dar rau - arbitrul loveste cu pumnul un jucator! (VIDEO)

Daca eram obisnuiti ca arbitrii sa fie loviti fara ca ei sa reactioneze, iata ca s-a gasit un asiatic care sa-si razbune colegii de suferinta.

Desi nu avea o statura prea impunatoare, micutul arbitru i-a luat prin surpindere pe toti aplicandu-i o corectie celui care tocmai sutase in el cu mingea!

Atentie, jucatori! Nu se stie niciodata peste ce arbitru dati! J

10 comentarii:

  1. ti se pare straniu
    aminteste ti de mine la meciul faget cu tineretea izvoare

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: Am incercat, dar nu imi dau seama despre ce vorbesti. Mai da-mi, te rog, ceva detalii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am prins decat un singur arbitru in cariera care sa loveasca un jucator si numele lui era Octavian din Baicoi. Numele de familie nu e relevant. Cine e mai batran din Prahova il cunoaste.

    RăspundețiȘtergere
  4. @FlorinP: E posibil sa stiu despre cine vorbesti, dar nu-mi amintesc sa fi auzit ca a fost implicat intr-o astfel de situatie! Totusi, imi amintesc ca circula o poveste cu un alt fost arbitru prahovean (initiala prenumelui era T) care i-ar fi dat cu steagul in cap unui jucator ce a vrut sa-l loveasca. Dupa aceea ar fi sarit gardul pierzandu-si urma prin lanul de porumb din apropiere. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Ionut
    Le-ai tot ridicat in slavi pe arbitrele care joaca fotbal la Brazi. Ai vazut cum au jucat cu Targu Mures? C niste cizme. Din cauza lor echipa n-a obtinut un rezultat mai bun, au gresit ca niste incepatoare. Asa ca mai usor cu laudele. De una din ele e mai mult gura, doar am arbitrat cu ea. Numai bine, nu sunt rautacios, cum probabil o sa-mi raspunzi, ci asta e adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi puteti spune shi mie adresa de mail a cca!Am de trimis o cerere urgent!!!multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim (08:26): Nu inteleg de ce zici ca le-am ridicat in slavi! Am scris eu undeva ca ar fi super fotbaliste? Le-am comparat cu Messi sau Ronaldo? Pe acest blog am incercat intotdeauna sa arat partea frumoasa a lucrurilor. Iar mie mi se pare un lucru frumos ca aceste fete in loc sa-si piarda timpul prin alte parti prefera sa faca sport - fotbal si arbitraj. Si apoi ele sunt titulare in echipa care a terminat pe locul patru in campionatul trecut. Cand le judeci ar trebui sa te raportezi la nivelul campionatului romanesc nu la fotbalul vazut la TV. Asta este doar parerea mea... tu poti avea alta opinie! Toate cele bune iti doresc!

    PS: Nu am vazut jocul de ieri.

    RăspundețiȘtergere
  8. @eu: din pacate nu am adresa lor de mail. Daca te ajuta cu ceva, iti pot da nr. de telefon si fax - TEL:021/324.24.15, 021/ 352 36 64, FAX 021/352.36.63.

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Ionut,
    Scuze, daca n-ai vazut jocul de la Brazi, iti inteleg raspunsul. Intreaba si tu pe cineva care a fost la fata locului, si ai sa-ti dai seama ca nu vorbesc aiurea. Respectivele nu joaca in curtea scolii, ci in prima liga.
    Noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim (21:36): N-o scoatem la capat... Noapte buna si tie!

    RăspundețiȘtergere