"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 14 septembrie 2011

Probleme tehnice legate de Internet Explorer / Astept un sfat


Mai multi vizitatori fideli ai blogului ScoalaDeArbitri mi-au semnalat faptul ca intampina probleme la accesarea acestuia. Mai intai apare o fereastra cu mesajul de mai jos (vezi si  foto), dupa care pagina se blocheaza.

"Windows Internet Explorer.
 Stop running this script? A script on this page is causing Internet Explorer to run slowly. If it continues to run, your computer might become unresponsive. Yes No".

Si mie mi se intampla acelasi lucru, dar am crezut ca este o problema cu browserul meu - Internet Explorer 8. Tocmai de aceea, avand instalat si Mozzila Firefox l-am folosit pe acesta din urma. Rezultatul - blogul functioneaza excelent! La fel cum functioneaza si cu Chrome, de la Google.

In concluzie, problemele apar doar la cei care folosesc Internet Explorer! Deocamdata nu am reusit sa aflu care-i motivul, dar sper sa o fac zilele acestea. Daca exista printre voi cineva care ar putea rezolva problema, il rog sa-mi lase un comentariu sau sa-mi trimita un mail la adresa scoaladearbitri@gmail.com.

Pana atunci, cerandu-mi scuze pentru aparitia acestor neplaceri, va recomand, daca aveti posibilitatea, sa folositi alt browser.

Multumesc pentru intelegere!

PS: Voi continua sa public materiale, utilizand Mozzila, pana voi rezolva aceasta problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu