"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

vineri, 2 septembrie 2011

Retrogradat din Liga I… pleaca sa arbitreze in Australia! / “Am vrut sa fug cat mai departe de Romania”

Ieri, citynews.ro a publicat un interviu foarte interesant cu arbitrul de Liga 2 Mihai Prodan. Retrogradat in luna iunie din primul esalon, clujeanul s-a hotarat sa emigreze in Australia, acolo unde urmeaza sa oficieze mai intai in Liga 3!

“O sa plec impreuna cu sotia mea in Australia. Deja mi-am rezolvat ca sa arbitrez acolo. Pentru inceput mi s-a spus ca voi arbitra in liga a treia, iar in functie de prestatiile mele voi putea sa arbitrez la un nivel superior. Sunt convins ca voi reusi acest lucru. Nu plec neaparat doar ca sa arbitrez acolo, ci pentru a duce o viata mai buna si un trai mai bun.”

Intrebat daca regreta ca a luat o astfel de decizie surprinzatoare, Mihai Prodan a raspuns: “Sub nicio forma nu imi pare rau ca parasesc fotbalul din Romania. Regret insa ca am parasit Liga I pe usa din dos fara sa mi se explice de ce.”

2 comentarii:

  1. Pentru mine dl. Prodan a fost unul dintre cei mai buni arbitri din Liga 1. Imi pare rau ca ne paraseste, mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. are sansa pe care numai cei care nu dau sau misca din urechi o au

    RăspundețiȘtergere