"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 20 septembrie 2011

S-a rezolvat! Blogul poate fi din nou accesat / ScoalaDeArbitri va pregateste o surpriza

In ultima perioada am primit mai multe semnale ca blogul nu mai poate fi accesat cu Internet Explorer. In plus, accesarea ducea la blocarea calculatorului, motiv pentru care foarte multi au renuntat sa mai viziteze ScoalaDeArbitri! Bine, acea blocare nu era ceva grav, dar producea un oarecare disconfort.

Imi cer scuze pentru aceasta problema, desi nu a tinut de mine! A fost ceva… ciudat, aparut din senin - o incompatibilitate intre Internet Explorer si un anumit script! Dar nu mai conteaza in acest moment. Important este ca am descoperit cauza, iar acum blogul functioneaza din nou la parametrii normali. Asa ca va astept sa-l vizitati fara teama de a se mai bloca!

Despre surpriza din titlu nu va pot spune nimic, deoarece n-ar mai fi surpriza. :) Va sfatuiesc doar sa tineti aproape! ;)

In final le multumesc tuturor celor care mi-au semnalat problema aparuta! Si mie mi se intampla la fel, dar credeam ca vinovat este calculatorul meu. De asemenea, le multumesc si celor care au venit cu diverse idei de remediere a situatiei! Le-am incercat pe rand, pana am gasit rezolvarea.

PS: Toata povestea asta, care mi-a dat ceva batai de cap, pentru ca in loc sa postez diverse materiale m-am ocupat de partea tehnica, pierzand si cateva ore de somn, are si o parte buna. Am mai invatat una-alta despre bloguri, iar ca “bonus” am descoperit ca “Mozilla Firefox” se “misca” mult mai bine decat Internet Explorer! Cel putin asta a fost impresia dupa cateva zile de teste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu