"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 1 mai 2012

EXCLUSIV | Dinamo primeste arbitri din Grecia, pentru a se pregati in liniste de Champions League / Vezi cine va conduce meciul cu CFR Cluj


Cei care au vizitat blogul nostru au putut afla, in exclusivitate, inca de aseara, numele arbitrilor care vor oficia la partida dintre Dinamo si CFR Cluj. Informatia ne-a fost oferita de un prieten al ScoliiDeArbitri, caruia ii multumesc.

La cererea gazdelor, care vor sa se pregateasca in liniste pentru Champions League, asa cum o fac de vreo 10 ani incoace, jocul programat sambata, ora 21:45, pe modernul stadion din “Groapa”, va fi condus de o brigada din strainatate. Grecii Anastasios Kakos (foto: zimbio.com / Getty Images) - Dimitrios Bozatzidis si Dimitrios Tatsis au fost cei alesi de catre LPF & FRF, cu speranta ca nu vor produce dureri de cap sau palpitatii la… Miami.

Centralul, care va implini 42 de ani pe 15 august, se afla pe lista FIFA din 2008 si face parte din categoria a 3-a a arbitrilor europeni. Primul asistent este nascut in 1971 si poarta ecusonul FIFA din 2002, iar cel de-al doilea in 1975, oficiind la meciuri internationale doar de un an.

Anastasios Kakos a mai condus doua jocuri in Liga I: Gaz Metan - Gloria Bistrita (scor: 3-1; editia 2008-2009) si Ceahlaul Piatra Neamt - Unirea Urziceni (scor: 2-3, ed. 2009-2010). Ultima partida a starnit insa un scandal imens, oaspetii castigand in urma unui penalty acordat eronat de catre arbitrul grec.

Finantatorul nemtenilor declara, la GSP TV, conform realitatea.net: "Am cerut şi eu o dată arbitri străini şi mi-am dat seama că am fost prost. Nu se poate face o asemenea greşeală de arbitraj decât cu un interes. Sunt conducători de club care ţin legătura între ei, sunt observatori federali străini... Eu nu trăiesc în altă lume. Dacă faci aşa ceva, ori eşti hoţ, ori eşti prost, dar până în minutul 75 nu a demonstrat că ar fi prost. La cum a sărit Onofraş, se putea da fault în atac. Este un arbitru care a venit foarte bine orientat. A zis că Urziceni e campioana, că noi eram ultima clasată şi la început nu a vrut să se complice. Dar când a văzut că noi suntem periculoşi, că am avut şi bară...".

De asemenea, la finalul partidei, Gazeta Sporturilor scria: “Campioana României a cîştigat în minutul 85 în urma unui penalty ruşinos acordat de "centralul" grec Anastasios Kakos”. Cititi aici materialul cu titlul: “Eşti mulţumit, Dane?”

GHEORGHE ŞTEFAN, preşedinte Ceahlăul
"Am fost cel mai mare prost! Îmi trebuiau mie arbitri străini? Ştiu eu mai multe, dar nu vreau să spun"

DINU GHEORGHE, preşedinte FC Braşov, la acea vreme
"Ne păcălim rău cu aceşti arbitri străini. Cum îl cheamă pe grecul ăsta? Kakos, Şpagos?"

Vezi aici comentariul care anunta brigada din Grecia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu