"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

luni, 24 septembrie 2012

Alexandru Deaconu, primul interviu in calitate de presedinte al CCA


Alexandru Deaconu (foto) a acordat Gazetei Sporturilor primul interviu in calitate de presedinte al Comisiei Centrale a Arbitrilor.

Iata cum a raspuns la cateva dintre intrebarile jurnalistilor:

“- Ce s-a mai schimbat de cînd aţi devenit preşedinte al Comisiei?
- Da, s-a schimbat, în sensul că am mai rărit dintre prieteni. Sau aşa-zişii prieteni. Simt că lumea mă priveşte cu alţi ochi, deşi mie nu mi se pare că m-am schimbat.

- Se aşteptau să primească ajutor?
- Da, sperau sa fie ajutaţi într-un fel sau altul.

- Deci e vorba despre arbitri?
- Nu numai arbitri. M-a surprins foarte tare, că vorbesc despre oameni care-mi erau apropiaţi. Ştiau ce fel de persoană sînt şi totuşi au încercat să apeleze, nu direct, dar aşa, cu aluzii... Am avut şi o şedinţă în care le-am spus clar că în momentul cînd cineva încearcă să intervină direct sau prin interpuşi pentru mine el nu mai contează!”

"Acceptăm criticile, dar văzusem un titlu pe un site "Botaş sau Borfaş?". Deja se exagerează! E un arbitru tînăr, ce legătură să aibă şi cu cine?!" a mai spus preşedintele CCA, conform gsp.ro.

Click aici pentru a citi intregul interviu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu