"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

sâmbătă, 9 februarie 2013

Ioan Negoescu, fost asistent in prima liga: “Singurul meu regret este ca nu am arbitrat meciuri inter-bucurestene”


In urma cu cateva zile, site-ul arbitrilor din Dambovita a publicat un interviu cu Ioan Negoescu (foto), fost arbitru asistent in prima liga. Nascut pe 14 decembrie 1954, la Brasov, acesta vorbeste despre cariera sa, care cuprinde 6 jocuri internationale, 138 in Liga I, 38 in Liga a II-a si 90 in Liga a III-a.

“Ati arbitrat multe meciuri in Divizia A. Care au fost cele mai importante?
Pentru mine, toate meciurile au fost importante! Singurul meu regret este ca nu am arbitrat meciuri inter-bucurestene, meciuri arbitrate numai de arbitrii din Bucuresti. Cele mai importante au fost: U Craiova-Steaua, unde era o presiune fantastica, cu 40.000 de oameni in tribune, Ceahlaul-Dinamo, Otelul Galati-Rapid Bucuresti, U Craiova-Rapid.

Ati arbitrat si meciuri internationale. Enumerati cateva dintre acestea.
Am arbitrat 6 meciuri internationale. Cele mai importante au fost: Dinamo Minsk-Glentoran Belfast, in preliminariile Cupei Campionilor Europeni, si Rudar Velenjer -Austria Lustenau, in Cupa UEFA.

Povestiti-ne o intamplare placuta si una mai putin placuta din cariera dumneavoastra de arbitru.
Cea mai placuta s-a petrecut in campionatul 1997-1998, la meciul Universitatea Craiova-Steaua, joc arbitrat cu Dan Dragos Craciun, un meci extraordinar de greu, in care echipa gazda a condus cu 1-0, atacand pe partea mea, iar in repriza a doua s-au marcat doua goluri (ambele - Marius Lacatus) in urma unor faze la limita, faze la care au existat foarte multe proteste, la care nici eu nu am stiut daca a fost sau nu offside. Dupa terminarea jocului, nu stiam daca am gresit sau nu. Atunci, a intrat presedintele clubului craiovean din acea vreme, Ion Craciunescu, si m-a felicitat pentru prestatia avuta! Cea mai urata amintire o am de la un  meci Ceahlaul-Dinamo, scor 2-1...”. Continuarea interviului realizat de Costinel Neagu o gasiti pe site-ul arbitri-dambovita.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu